בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

​איך לבחור כרטיסי ביקור מעוצבים

​איך לבחור כרטיסי ביקור מעוצבים

בחירת כרטיסי ביקור עשויה להיות פעולה מסורבלת ומורכבת בעיקר בשל המבחר הגדול הקיים ואין ספור האפשרויות בשטח קטן ומצומצם ביותר של המלבן הצנוע הזה. מאחר שכרטיס הביקור הוא פריט קטן וצנוע ביותר חשוב לנו להקפיד עליו הקפדה יתרה , הן בכל הקשור למיתוג והן בכל הקשור לרושם הנוצר על מקבל הכרטיס שהרי מטרתו היא לקדם אותנו ואת העסק שלנו.

רבים מאתנו מסתבכים ומתחבטים לא מעט, בעת בחירת כרטיס הביקור וזאת בשל אותו מגוון רחב עליו דיברנו, האם ישנה דרך בדוקה ליצור מעט סדר בבלגאן ולהתאים את הכרטיס לעסק או לבעל העסק והאם ישנה דרך מהירה לעשות זאת גם כאשר לא קיים מיתוג מסודר? בהמשך נדבר על הדרך הטובה ביותר להגיע לתוצאה המיוחלת ועל הטעויות הנפוצות שרבים מאתנו עושים בעת בחירת כרטיסי הביקור לעסק שלנו

לחצו כאן למעבר אל קטלוג כרטיסי ביקור

כיצד לבחור כרטיס ביקור בהתאם לבית העסק?

בחירת כרטיסי ביקור איכותיים בהתאם לעסק דורשת הבנה כי הכרטיס חייב להעביר את אופי העסק אבל לא להיות מסורבל ועמוס מול עיני הלקוח. חשיבות בידול כרטיס הביקור ממלאת את הצורך לגזול ולו במעט את תשומת ליבו של הלקוח ולקבל התייחסות גם על החשיבה המקורית מהפרטים הקטנים ביותר. רבים נוטים להתפזר בעת עיצוב כרטיס הביקור ובכך ליצור מראה גנרי וזהה למרבית כרטיסי הביקור, חשבו על הדרך שתייחס אתכם מבלי להעמיס ולהכביד על העין.

כיצד לבחור מעצב מקצועי לכרטיס הביקור?

תיק עבודות וחיבור לאיש המקצוע הוא אחד הנושאים החשובים ביותר לפני שמתחילים לעבוד. רצוי לבחור בגרפיקאי או איש מיתוג שידע להעניק לכם פתרון מלא לצרכים מיתוגים וצרכים גרפיים שונים גם אם כרגע הצורך העיצובי הנדרש הוא כרטיס ביקור. מציאת איש מקצוע שיבין את העסק שלכם וידע לתת לכם מענה מתאים גם בעתיד הוא ערך חשוב ביותר. כך שחשוב ביותר לבחור איש מקצוע בתחום גם בחשיבה לעתיד.

רכישת חבילת מיתוג תאפשר לכם לקבל עלויות מוזלות יותר ולהימנע מהוצאות יקרות כפי שקורה במרבית המצבים כאשר מבצעים תהליך מיתוג שאינו מתוכנן. בעולם המיתוג המחירים משתנים ודינאמיים וחשוב מאוד לבצע סקר שוק ממוקד הן בתחום המקצועיות והן בתחום התקציב.

עיצוב אישי – עיצוב כרטיס ביקור באופן עצמאי ופשוט

קיימות פלטפורמות רבות לשם עיצוב כרטיסי ביקור ברשת. רבים יתנגדו ומתנגדים לרעיון, אבל זאת דרך שחשוב לבחון ולא לפסול על הסף. ברשת תוכלו למצוא פלטפורמות לעיצוב עצמאי של כרטיס ביקור בהתאמה אישית בעלויות משתלמות. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי אף אחד אינו מבטיח לכם כי לא תראו כרטיס ביקור זהה ביום מן הימים והייחודיות מול עיצוב של איש מקצוע שיבטיח לכם מקוריות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?