בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

עיצוב כרטיסי ביקור בהתאמה אישית

עיצוב כרטיסי ביקור בהתאמה אישית

כל בעל עסק חייב תמיד לשמור בהישג יד את כרטיס הביקור של העסק שלו, שבו מופיעים פרטי יצירת הקשר וגם פירוט תמציתי אודות השירותים או המוצרים שלו.

כיום ישנה חשיבות גדולה מאד לעיצוב של כרטיסי ביקור שיהיו גם יפים ונעימים לעין וגם מעוצבים על פי עקרונות עיצוב כך שללקוח או ללקוח הפוטנציאלי יהיה קל לזכור את הפרטים או לפחות את השם של בית עסק מסוים וכך הוא יעדיף לפנות אליו כאשר יהיה לו צורך במוצרים או שירותים מסוימים.

עד לפני כמה שנים אפשר היה לראות כרטיסי ביקור שהיו דומים זה לזה והיו מעוצבים ומודפסים באותם פורמטים או תבניות. כיום כל בעל עסק רוצה לבלוט ככל האפשר ולכן פונה לעיצוב כרטיסי הביקור שלו בהתאמה אישית.

יש בכך דבר מאד נכון והגיוני, שהרי כל בעל עסק וכל עסק הם שונים במהותם ולא יכול להיות שיהיה כרטיס ביקור דומה לשני עסקים שונים. כיום ישנה התייחסות אל כרטיסי ביקור כאל תעודת הזהות של העסק ולכן כרטיס הביקור צריך להעביר הרבה מידע ורגשות אודות האדם שנושא אותו.

עיצוב כרטיסי ביקור בהתאמה אישית

פעולות רבות עשויות להיחשב כעיצוב של כרטיס הביקור של העסק בהתאמה אישית. ראשית, למרות שמדובר בתופעה הנפוצה ביותר – אין שום הכרח בעיצוב והדפסה של כרטיסי ביקור בצורה מלבנית.

הם בהחלט יכולים להיות גם עגולים, אליפטיים או מרובעים. כבר בעצם שינוי הצורה אפשר יהיה להשיג יתרון על פני קולגות או מתחרים מפני שכרטיס הביקור הייחודי ימשוך את עיניהם של הלקוחות הפוטנציאליים.

דבר נוסף ובלתי שגרתי הוא שימוש בצבעים כהים, ברקע כהה לכרטיס הביקור או בתבליטים שונים. ישנם בעלי עסקים המדפיסים על כרטיס הביקור גם את הברקוד הניתן לסריקה על ידי טלפון נייד חכם או מצרפים תמונה שלהם עצמם לכרטיס הביקור.

אין ספק שיהיה מדובר בכרטיסי ביקור מיוחדים במינם וההשפעה שלהם על העיניים של הלקוחות תהיה גדולה ומשמעותית מבחינת העסק עצמו וסגירת העסקאות.

בית דפוס רובין ריד מעניק שירותי הדפסת כרטיסי ביקור, לחצו כאן למעבר לקטלוג כרטיסי ביקור

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?