בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

משפטים להזמנה לחתונה

משפטים להזמנה לחתונה

שמלה, חליפה, נעליים, פרחים, הינומה, צלם, קייטרינג לחתונה, אולם, הזמנות… החלטתם להתחתן? מצפות לכם אינסוף הכנות. אם דחיתם את הכנת ההזמנות לרגע האחרון, התעכבתם ארוכות על רשימות המוזמנים ומועד החתונה קרב, או שהחלטתם להתחתן מעכשיו לעכשיו, חתונה בדקה ה-90, כדאי להשקיע עוד כמה רגעים, ולבחור משפט מוצלח שיופיע על ההזמנה, ויוסיף הומור, שמחה וקלילות לרשמיות שבהזמנה.

רעיונות ומשפטים שמתאימים להזמנה לחתונה מהירה

כאשר מחליטים ללכת על חתונה בדקה ה-90, כמעט כל המשימות הן דחופות ומיידיות, וההזמנות לאירוע הן בדרגת דחיפות גבוהה במיוחד. אם אכן מדובר בחתונה מהירה, ואתם צריכים עזרה בארגון של החתונה עצמה, ולא רק של ההזמנות – אנו ממליצים לכם לפנות למומחים בארגון והפקת חתונות. החלטה על חתונה ברגע האחרון מוסיפה ייחוד ועניין לאירוע, וניתן לשלב משהו מאלו בהזמנה, ולהוסיף נופך קליל, שובב ומחויך לאירוע המחויט והרשמי של חייכם.

הנה כמה רעיונות למשפטים שיכולים להתאים להזמנה שכזו:

  • אתם יושבים? אנחנו מתחתנים! מתי? טוב ששאלתם… בעוד שבוע!
  • יש לכם תכניות ליום חמישי בעוד שבועיים? אז תבטלו! אנחנו מתחתנים, ואתם באים!
  • אז מה אתם עושים ביום שלישי, 21.7 שנת 2045? זה קצת רחוק לכם? גם לנו! ולכן אנו מזמינים אתכם לחגוג אתנו בחתונתנו ביום שלישי ה-_____.
  • אין זמן לחרטות… בעוד שלושה שבועות אנחנו נשואים! בואו לחגוג אתנו!
  • עכשיו הזמן לאהבה, ואנחנו לא מבזבזים רגע!
  • והמתחתנים הזריזים לשנת 2017 הם: דנה וגיא! (אפשר להוסיף תמונה של גביע).
  • בראש ההזמנה ניתן להוסיף את הכיתוב "דחוף!" או "מיידי!", ולערוך אותה כמו מברק או מכתב בהול.
  • שימו על עצמכם משהו ובואו! אנחנו מתחתנים ב-____ ונשמח לראותכם בין אורחינו.

איך כדאי לשלוח הזמנות לחתונה בדקה ה-90?

כשמחליטים להתחתן בחתונת בזק, ומצליחים לארגן ולהפיק הכל, כדאי לחשוב גם על אופן משלוח ההזמנות. ראשית, בשל קוצר הזמן, כדאי לתת למשימה של הפקת הזמנות קדימות וחשיבות, ולשלוח אותן מהר ככל האפשר. בחתונה רגילה, בדרך כלל שולחים הזמנות חודש עד שלושה שבועות לפני האירוע. בחתונה מהירה, יכול להיות שתצטרכו לשלוח הזמנות בפרק זמן קצר בהרבה, של שבועיים-שלושה.

מה עושים? שולחים באחת מהדרכים הבאות:

  • דואר דחוף מהיום למחר.
  • הזמנה דיגיטלית במייל.
  • הזמנה דיגיטלית בווטסאפ.

אם בחרתם באפשרות של משלוח הזמנה דיגיטלית, קחו בחשבון שישנם מוזמנים שאינם מחוברים וזמינים, ואליהם כדאי להעביר הזמנה מודפסת. הזמנה דיגיטלית לחתונה של הרגע האחרון יכולה להיות הזמנה קלאסית, יוקרתית או משעשעת. אפשרות נוספת היא לכלול בעיצוב התייחסות למדיום הדיגיטלי, ולערוך את ההזמנה כהודעת ווטסאפ, למשל, בתוספת אימוג'ים משעשעים.

חתונה בדקה התשעים מחייבת את בני הזוג לזריזות, שיתוף פעולה והחלטות מהירות. יש שיגידו שמה שדרוש, מלבד אהבה גדולה, זה אומץ, קלילות ותעוזה. אנו מציעים לכם לשלב את המרכיבים המופלאים הללו בהזמנה לחתונה, בתקווה שאלו ילוו אתכם גם בדרככם הזוגית בהמשך. מזל טוב!

למעבר לקטלוג הזמנות לחתונה לחצו כאן

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?