בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

כרטיסי ביקור לשיווק עסקים

כרטיסי ביקור לשיווק עסקים

כל עסק באשר הוא זקוק לכרטיסי ביקור שיאפשרו לבעלי העסק והעובדים לפתוח פגישה בצורה מכובדת ולהשאיר פרטי התקשרות לצד השני. לכרטיסי ביקור יש השפעה רבה, הם מראים על רצינות של עסק, הם אמצעי נוח להחלפת פרטים ובכלל לנראות של החברה או הארגון. ולכן, בעלי עסקים רבים משקיעים בעיצוב הכרטיס ובבחירה נכונה של נייר שיכול להפוך כל כרטיס סטנדרטי לכרטיס יוקרתי שכיף לקבל אותו וליצור קשר בעת הצורך.

את כרטיסי הביקור תוכלו למצוא בבתי דפוס אשר מחזיקים מכונות דפוס להדפסת הכרטיסים ובכן מעצבים גרפים מיומנים שתפקידם להקנות לכרטיס מראה יוקרתי.

המלצת יועץ עסקי על כרטיסי ביקור

כיום כל יועץ שיווקי מקצועי ימליץ על הדפסת כרטיס ביקור כבר בשלבים הראשונים של פתיחת העסק, הרי מדובר על חלק חשוב מתמהיל השיווק שיוכל לסייע רבות לתדמית של בעל עסק. יועצים שיווקיים למעשה נפגשים עם בעלי עסקים ומסייעים להם לבנות מערך שיווק המאפשר לכל חברה להציג מיתוג מושקע ומגוון קמפיינים באפיקי פרסום מובילים לצורך שיווק החברה בצורה נבונה.

הסיבה לכך שיועץ שיווקי ימליץ כבר בראשית הקמת העסק להוציא כרטיסי ביקור היא פשוטה – בשלב הראשוני על החברה לגייס לקוחות ולהפגין מראה רציני שיאפשר ללקוחות להבין כי מדובר בחברה רצינית וגם כדי לאפשר להם לשמור את כרטיס הביקור וליצור קשר עם בית העסק במידה הצורך.

חלקות כרטיסים לא רק בפגישות עסקיות

כרטיסי ביקור אומנם מיועדים לצורך החלפת פרטים בפגישות עסקיות, כאשר מציגים את הכרטיסים בתחילת הפגישה, אולם לא רק. את כרטיסי הביקור ניתן לחלק במגוון מקומות כמו – בכנסים עסקיים, בירידים, הרצאות, כאשר פוגשים באקראי לקוח פוטנציאל, במפגשי נטוורקינג ובכלל בכל מקום שבו יהיה אפשרות לגייס לקוחות ולהגדיל את החשיפה למותג ולאפשר לכל מי שמעוניין בשירותי החברה פשוט לשלוף את כרטיס הביקור ולהתקשר לקבלת שירות או כדי לרכוש מוצרים או שירותים שונים.

האופציות הכל כך מגוונות הללו לצד התחרות הקשה בשוק מאלצת כל אחד מאיתנו להראות חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא ולהציג כרטיסי ביקור מעוצבים בטוב טעם, וכאלו שיאפשרו למקבל הכרטיס בשניות הראשונות להבין כי מדובר בחברה רצינית שהשקיע במיתוג מודרני.

חשיבות עיצוב כרטיס הביקור

יש לא מעט סוגים של עיצובים בעולם כרטיסי הביקור, החל מכרטיסי ביקור מגנט (המיועד לחלוקה לבתים ולהדבקה על המקרר), כרטיסים עם אלמנטים בולטים, כרטיסים קשיחים הנראים כמו כרטיס אשראי, כרטיסים עם חיתוכי לייזר מגניבים ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. בית דפוס מתקדם יוכל להציג עבורכם מגוון רב של דוגמאות יצירתיות, כך שתוכלו לבחור את הכרטיס המתאים לכם מבחינת עיצוב וסוג הנייר, שאף לו יש חשיבות רבה מבחינת הנראות ופשוט לקבל כרטיס מעוצב ומשקע, כזה שתגישו בביטחון מלא לכל לקוח פוטנציאל ותצליחו להרשים אותו ולגרום לו לשמור על הכרטיס.

בית דפוס רובין ריד מתמחה בעיצוב והדפסה כרטיסי ביקור מעוצבים במבחר רחב של עיצובים – למעבר לקטלוג כרטיסי ביקור

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?