בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

חולצות מודפסות לאירועים - אטרקציה שלא נעלמת

חולצות מודפסות לאירועים - אטרקציה שלא נעלמת

חולצות מודפסות הן פריט שמתאים בכל אירוע ולכל הרכב של משתתפים – אירוע משמח כמו ברית, חתונה או בר (בת) מצווה, יום כיף או יום גיבוש של עובדים מטעם חברה או ארגון וכמובן פעילות המיועדת להורים וילדים באותה הכיתה או מאותו הגן. החולצה המודפסת נשארת כמזכרת שניתן לעשות בה שימוש במשך זמן רב אחרי שהאירוע כבר הסתיים ותמיד יהיה נעים להיזכר באירוע, במי שלקח בו חלק ובחוויות שנוצרו שם עבור כל המשתתפים.

כאשר מחפשים חברה או מקום שבו ניתן להזמין כמות גדולה של חולצות להדפסה עבור אירוע – חשוב מאד לשאול שאלות בנוגע לציוד שבאמצעותו מתבצעת ההדפסה על מנת לוודא שהחולצות וההדפסה תהיינה באיכות טובה ותישארנה עמידות למשך זמן רב ככל האפשר. בנוסף – כאשר מדובר בכמות גדולה של חולצות יקבל מבצע ההזמנה הנחה משמעותית במחיר וההזמנה תהפוך לכדאית במיוחד עבורו ועבור החברה שמטעמה מבוצעת ההזמנה.

חולצות מודפסות לאירועים

החולצות המודפסות לאירועים הן בעצם חולצות בהזמנה אישית. אפשר לעצב את הציור או הכיתוב כפי שרוצים וכמובן למצוא את המילים שתתארנה באופן מדויק ביותר את האירוע אשר לכבודו הן מעוצבות. כך לא יהיה צריך לחשוב מאיפה הושגה החולצה שנמצאת בארון ואפשר יהיה פשוט להסתכל על הכיתוב המופיע עליה וכך להיזכר מתי היא התקבלה. בנוסף – החולצה הופכת לחלק מהחוויה כולה וכאמור למזכרת שתמיד יהיה נעים להיזכר בה, שכן היא תטמון בתוכה חוויות ומעשים שידועים וזכורים רק למי שלקח חלק באירוע.

בנוסף לכך חולצות מודפסות לאירועים הופכות את המשתתפים ללבושים בצורה אחידה ורק בכך יש משום יצירת חוויה ייחודית ואישית, בין אם מדובר באורחים באירוע הרוקדים על רחבת הריקודים של אולם האירועים או במשתתפים בטיול, ביום כיף או בפעילות גיבוש. כאשר מדובר על עובדים או משתתפים שיש צורך להבדיל ביניהם – אפשר להדפיס את אותו העיצוב על חולצות בצעים שונים וכך יהיה קל למשתתפים להבין לאיזו קבוצה הם שייכים ולמצוא את חבריהם.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?