בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

היתרונות בהחזקת מדפסת מקצועית בעסק

היתרונות בהחזקת מדפסת מקצועית בעסק

נדיר מאד למצוא בעל עסק או קניין בארגון, שנהנה מהזמנת מכשור משרדי. ברוב המקרים, צפויות לכם שעות של נבירה בין פרוספקטים שונים של מדפסות, ניסיונות לאבחן את הניואנסים הדקים הקיימים בין הסורקים השונים, או כאב הראש הנגרם מניסיון להבין איזו מכונת צילום תשרת את מטרותיכם בצורה הטובה והמשתלמת ביותר. אבל, היות והמכשור המשרדי הוא זה שמשמש, במרבית המקרים, את ה"חמצן" של המשרד והדרג האדמיניסטרטיבי, אתם בולעים את הרוק, עוצמים עיניים, בוחרים דגם כלשהו ומקווים שבחרתם נכונה…

רק שזה לא אמור להיות ככה. למעשה, בגלל חשיבותו של המכשור המשרדי, בעיקר מדפסות לעסקים, אסור לזלזל ביתרונותיו הרבים ומובן שאסור להקל ראש בבחירתו.

מהן יתרונותיהן של מדפסות לעסקים?

חיסכון וקיצוץ בעלויות

רכישת מדפסות לעסקים מאפשרות לעסקים וארגונים לקצץ עלויות בצורה מצטברת וניכרת, במיוחד כאשר משווים אותה לעלויות הכרוכות באופציית השימוש בשירותי הדפסה חיצוניים או שימוש בכרטיסי הדפסה המונפקים על ידי גופים שאינם בית העסק עצמו.

מדפסת הנקנית לבית העסק עונה ספציפית על צרכיו

בית דפוס המסתמך על שירותי הדפסה חיצוניים, אמנם חוסך במקום אחסון של המדפסת, אבל הוא נתון לתכתיבים שונים. בין תכתיבים אלה, ניתן למנות שעות פתיחה של שירותי ההדפסה, גודל הדפים המודפסים, איכות ההדפסה וכד'.

ייעול העבודה עבור העובדים בעסק

כל איש מקצוע זקוק לכלי העבודה האיכותיים ביותר שניתן להעמיד לרשותו ובזמינות מיידית. עובדי המשרד או המחלקות האדמיניסטרטיביות אינם יוצאים דופן, לכן, עבורם זמינותם של סורקים, מכונות צילום או מדפסות לעסקים הכרחית לקיצור זמן העבודה וייעולה. מדפסות מקצועיות המיועדות לעסקים בנויות לעמוד בעומס עבודה גדול – להבדיל ממדפסות ביתיות, מדפסות המיועדות לצרכים עסקיים מתוכננות לתת מענה על צרכים ייעודיים, אשר, כידוע, שונים בתכלית השינוי מצרכים ביתיים. הן צריכות להתמודד עם עומסי עבודה גדולים יותר, עם פקודות הדפסה המגיעות מכיוונים רבים, סדר הדפסה וכן הלאה.

קבלת שירות טוב יותר

כל בעל גוף עסקי אשר מוכר/משווק מוצר או מציע שירות, יודע, כי אחת מאמות המידה להפיכת לקוחות ללקוחות מרוצים הינה שירות מהיר וזריז. גם כאן, משחק מכשור משרדי תפקיד רציני: במקרים בהם המדפסת מקרטעת או שהסורק מגמגם, זמני התגובה של העובדים יהפכו לאיטיים ואיכות השירות שיקבל הלקוח תהפוך לירודה.

האם איכותו של המכשור המשרדי הוא הגורם היחיד שעליכם לבדוק?

אמנם, לאיכותו של הציוד ישנה חשיבות רבה, אולם הוא איננו הקריטריון היחיד הקובע בעת הבחירה. אם נניח בצד את הגורם הכספי שאין ספק בחשיבותו, קריטריון חשוב נוסף לבדיקה הוא השירות הנלווה אל הציוד. זו עשויה להיות המדפסת הטובה בעולם, אבל, במידה וברגע שהיא חווה תקלה שאיננה מתוקנת בזמן הקצר ביותר שניתן (ובאופן מקצועי שימנע תקלות דומות במשך תקופה ארוכה), כל הפעילות הסובבת סביבה – מושבתת. כידוע, בגופים עסקיים – זמן שווה כסף, לכן, כל דקה בה המדפסת איננה פועלת, מתורגמת לנזק פיננסי, שלא לדבר על הנזק התדמיתי בעיני הלקוחות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?