בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

החידושים בעיצוב הזמנות לחתונה לקראת שנת 2019

החידושים בעיצוב הזמנות לחתונה לקראת שנת 2019

שנת 2019 ממש בפתח וזה הזמן המתאים ביותר לסקור את עולם ההזמנות לחתונות, שהרי יש לא מעט חידושים בתחום, הן מבחינת עיצובים, סוג דפים, סגנונות כיתוב ועוד. ראשית נציין כי להזמנה יש תפקיד חשוב והוא להזמין את בני המשפחה, המכרים והחברים לאירוע שלכם, אך לא רק. הזמנות לחתונה מאפשרות לאורח לדעת למה לצפות, כלומר איזה סגנון אירוע יהיה, אם הוא אירוע אורבני, כפרי, יוקרתי, סולידי וכך הלאה. המטרה היא למעשה לייצר סגנון מסוים של הזמנת חתונה בהתאם לאופי של האירוע שלכם, כדי לתאם ציפיות עם האורחים המגיעים לחגוג איתכם.

אז בואו נראה מהם הטרנדים החדשים בתחום

יותר מינימליסטי ופחות מסורבל

ההזמנות החדשות לא רק שהם פחות מסורבלות, אלה מרכזות בדף אחד את כל המידע האפשרי, מינימום טקסט ומינימום דפים. פשוט מרכזים בדף אחד את כל תוכן ההזמנה ואפילו אפשר לצרף תמונה גראפית או תמונות של בני הזוג או של חתן/כלת בר או בת המצווה. הרעיון הוא לאפשר לאורחים לתלות את ההזמנה פתוחה על המקרר או בכל מקום אחר.
הזמנה מעוצבת לחתונה

צבעים יותר מעודנים

גם הצבעים של ההזמנות לחתונה נעשו יותר עדינים, אם זה שילוב של צבעי פסטל, גווני לבן ואפילו קצת טוויסט מיוחד של גוון דומיננטי ששובר את המראה הקלאסי. הרעיון הוא לשדר כמה שפחות יוקרה וכמה שפחות הזמנות נוצצות עם סרט סטן נוצץ, אלה צבעים הרבה יותר פרשים ונקיים שיעשו לאורח חשק להגיע לאירוע.

כיתובים יותר אישיים

גם הכיתוב של ההזמנה נעשה קצת יותר עדין וממוקד, ממה כמו עולם הדיגיטל שנעשה חד וקצר. ניתן להוסיף על ההזמנה מסרים חדים, שנוני, אולי סיפור אישי קצר של בני הזוג, משפטים הומוריסטים וכמובן עיצובים מגניבים שיעטרו את הטקסט.

מעטפות תואמות להזמנות

כיום ניתן למצוא מעטפות התואמות בקפידה לסגנון ההזמנה, כלומר שההזמנה והמעטפה יהיו בדיוק באותו עיצוב, כך שיהיה אחידות בניהם. על המעטפה ניתן להדפיס מגוון רב של כיתובים מדליקים המזמינים את האורח לפתוח את המעטפה וכמובן להוציא את ההזמנה ולהגיע לאירוע.

קטלוג עשיר ומגוון של הזמנות לחתונה מבית רובין ריד – בואו התרשמו מקטלוג הזמנות לחתונה עשיר ומגוון. אנו סבורים ובטוחים כי שם תוכלו למצוא את ההזמנה הרצויה ובמידה ולא – תמיד ניתן לעצב הזמנה באופן אישי.

למעבר לקטלוג הזמנות לחתונה

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?