בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

הזמנות מעוצבות לחתונה לשנת 2020

הזמנות מעוצבות לחתונה לשנת 2020

שנת 2020 בפתח, וזה בהחלט הזמן לבחון הזמנות לחתונה 2020 ולראות מה מביא עימו עולם עיצובי הזמנות לחתונה עבורנו, בפתיחתה של השנה החדשה. האם העידן הדיגיטלי ממשיך לצעוד בקדמת הבמה, או שמא אנחנו מריחים קמבק של הזמנות מודפסות? איך תבחרו בית דפוס דיגיטלי להזמנות שלכם? כל המידע לקראת השנה החדשה.

קטלוג הזמנות לחתונה

הזמנות לחתונה הן ללא ספק אחד התחומים החשובים, המשמעותיים והבולטים של האירוע. גם אם הן מודפסות, גם אם בדיגיטל ומדפיסים אחת למזכרת וממסגרים, הרי זה הרבה יותר מחתיכת נייר. זהו נייר היסטורי שמספר על מועד היסטורי, ויבוא יום ואת הנייר הזה אתם תראו לנכדים שלכם.

כל בית דפוס דיגיטלי המתמחה בהפקה והדפסה של הזמנות לאירועים, יוכל להראות לכם קטלוג הזמנות לחתונה, דרכו תוכלו לראות, להתרשם, לבחון, ובסופו של דבר גם לבחור את הסגנון המועדף עליכם, זה אשר מקרין ומשקף את מי שאתם. תוכלו לבחור בין הזמנות בעיצוב אישי, הזמנות יוקרתיות, הזמנות מסורתיות, ועוד.

בנוסף לבחירת סוג ההזמנה, כדאי לקחת חלק גם בבחירת סוג הדף. גם אם בחרתם שההזמנה תישלח באמצעים דיגיטליים ללא הדפסה, בוודאי תרצו להדפיס כמה הזמנות בודדות כדי לתת למזכרת למשפחה הקרובה, נכון?הדפסת הזמנות לחתונה היא הליך מרגש, ואנו ממליצים לכם בכל מקרה להדפיס מספר הזמנות. בית דפוס מקצועי ייעץ לכם מה סוג הנייר שמומלץ להשתמש בו, וכמובן ייעוץ ושירות גרפי לאורך הדרך.

עיצוב הזמנות לחתונה

חשוב לדעת לגבי עיצוב הזמנות לחתונה, כי מדובר בשתי אפשרויות עיקריות, בדרך כלל:

  • בחירת הזמנת חתונה מקטלוג קיים
  • עיצוב אישי של הזמנה

שתי האפשרויות עומדות בפניכם בכל בית דפוס העוסק בהזמנות מעוצבות לחתונה. אם יש צורך בעיצוב אישי, מחלקת הגרפיקה בבית הדפוס שמחה לסייע ולעצב הזמנה אישית מא' ועד ת'.

הזמנה שקופה לחתונה

עיצוב אישי – בהחלט מומלץ

אנו ממליצים על העיצוב האישי, באור שלכם, בגוון שלכם, בסטייל שלכם, בכל זאת, מדובר באירוע בלתי נשכח וזה הזמן להשקיע. ניתן להיעזר בסגנונות קיימים כגון הזמנות לחתונה וינטג', יוקרתי, מסורתי, ציורי חתן וכלה ועוד.

להדפיס או לא?

שאלת השאלות. מה לעשות שהיום בעידן בו רובנו רודפים אחרי הזמן, במקום לשבת רגל על רגל, מרבית הזמנות לחתונה נהיו הזמנות דיגיטליות בשל כמה סיבות:

  • לשלוח הזמנה בוואטס אפ לכל העולם ואשתו לוקח כמה דקות, לשלוח בדואר או המסירה אישית יכול לקחת שבוע, במקרה הטוב.
  • הזמנה מודפסת לעיתים הולכת לאיבוד, הזמנה בטלפון ברוב המקרים נשארת שם.

בעידן דיגיטלי, אנשים רבים אוהבים להיות מחוברים להתנהלות הדיגיטלית ונראה להם הרבה יותר טבעי לבצע מסירה דיגיטלית. אז התשובה היא לא, שליחת הזמנות בדואר רגיל ובמסירה לא חוזרת לקדמת הבמה, על אף כי יש בה משהו פואטי יותר, רומנטי יותר, מכובד יותר. אנו ממליצים במקרה הזה לעשות רשימה של קרובי משפחה וחברים קרובים אשר כן חשוב לכם למסור להם באופן אישי הזמנה מודפסת, ולעשות זאת.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?