בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

ההבדלים בין הדפסה על קנבס להדפסה על קאפה

ההבדלים בין הדפסה על קנבס להדפסה על קאפה

הדרכים לעצב את הבית ואף חשוב מכך, הדרכים להוזלת העיצוב הולכים איתנו כבר שנים וכעת אחרי שעיצוב הקנבס תפס את אופנת אדריכלות הפנים, שחקן חיזוק חדש נצפה לאחרונה בסלונים הביתיים ואף בחדרי הילדים והנוער. ההבדל בין סוגי הבדים ואפשרויות שיעניקו לחדר גוון נוסף וייחודי יותר.

ההבדלים בין החומרים השכיחים להדפסת תמונות וציורים לאחרונה הם הקנבס והקאפה. הקאפה היא נישה חדשה האהובה ביותר על המודרניסטיים וחובבי האומנות ה"קלאסית" וה"חשופה" – בהמשך נסביר וניתן את הדגשים על אפשרויות ואופציות עיצוביות לשני חומרי הגלם הללו ונאמוד את ההבדלים והיתרונות של שניהם.

מהי הדפסה על קנבס ומהו קנבס בכלל?

הדפסה על קנבס היא הדפסה המאפיינת הדפסה על בד עמיד וחזק ביותר. בד הקנבס עמיד במיוחד בפני תביעות אצבע וכתמים שונים, קל במיוחד לניקוי ומהיר ביותר לייצור. הקנבס ידידותי לסביבה ותורם רבות בחסכון בנייר וחומרי גלם שונים, כתוצאה מאי הצורך בדרך כלל בשימוש במסגרות או עיצוב נוסף כפי שניתן לראות בתמונות הדיגיטאליות או תמונות פלסטיק/עץ רגילות. הקנבס מייצר אלמנט של דו ותלת ממדיות במקרים רבים ובכך משדרג את עיצוב הבית בכך שמכניס את התמונה אל תוך הבית ולא רק מעמיד או מציג אותן על הקיר עצמו.

רוצים גם אתם להדפיס על קנבס – לחצו כאן

מהי הדפסה על קאפה ומהם יתרונותיה?

הדפסה על קאפה כמוה כמו בחירת תמונת פוסטר. מדובר בתמונת שטוחה יותר ומתאימה לחובבי הז'אנר הישן עם נגיעה חדשנית וייחודית יותר. הקאפה היא מעין מדבקת ויניל בטיחותית אשר נצמדת אל הקירות הדלתות וחומרי גלם רבים ומאפשרת לנו עיצוב ידידותי ונאה יותר לקירות הבית.

מדבקות הויניל משתלבות עם הקירות עצמם והופכות את התמונה לחלק בלתי נפרד מהקיר. בשונה ממדבקות ריק רבות, הקאפה ניתנת להסרה קלה יחסית וניתנת להדבקה על סוגים שונים של נייר ומסגור מעניין אשר יוצר רושם של תמונה בתוך הקיר עצמו! הקאפה עמידה גם היא בפני כתמים ובפני ילדים אשר חשים את מראה העיניים באמצעות הידיים, בכך נוכל להעניק להם את החוויה, ומצד שני לחסוך לעצמנו ולקיר שלנו תביעת אצבע נוספת לאוסף.

לצפייה בקטלוג קאפות

האם הדפסה על קאפה ניתנת למסגור והאם כדאי למסגר קנבס?

הדפסה על קאפה אכן ניתנת למסגור ולעיתים אף כדאית ליצירת המראה ה"תמונתי" יותר על אף שמסגור הוא לא עניין של חובה במידה ואנו מעוניינים ליצור מראה של פוסטר. גם הקנבס אינו דורש או מחייב מסגור כתוצאה מהרצון שלנו ליצור אלמנט רב ממדי ולאו דווקא של תמונה קונבנציונאלית.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?