בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

הזמנות לחתונה 2019 – הדפסים ודוגמאות

הזמנות לחתונה 2019 – הדפסים ודוגמאות

הזמנות לחתונה נתפסות על ידי בני הזוג והאורחים בתור השלב הראשון של האירוע. למרות שרוב המוזמנים יודעים מראש על החתונה ואולי גם על התאריך, קבלת ההזמנה היא אירוע מרגש שהופך אותה לרשמית. יתרה על כך, הזמנה לחתונה היא כלי שבו החתן והכלה משתמשים על מנת לעדכן את המוזמנים לגבי אופי האירוע ולתת להם הצצה ראשונה לדרך שבה הוא יתקיים.

הדור החדש של הזמנות לחתונה

כיום ניתן לראות שינוי מסוים באופן שבו מתבצע עיצוב הזמנות לחתונה וגם בטכניקות הקיימות של הדפסת הזמנות לחתונה. ראשית, בעידן המודרני החתן והכלה לא צריכים להתפשר על העיצוב לטובת התקציב והם יכולים לתאם הדפסת הזמנות לחתונה ברמה גבוהה גם בלי לשלם מחירים גבוהים. שנית, במסגרת עיצוב הזמנות לחתונה מציבים את הצרכים והטעם האישי של החתן והכלה בראש סדר העדיפויות.

למה להוסיף דוגמאות של טבעות אירוסין?

אחד החידושים המרגשים בתהליך הדפסת הזמנות לחתונה מאפשר כיום להוסיף הטבעה של טבעות אירוסין. דוגמאות מיוחדות של טבעות אירוסין מזהב צהוב או זהב לבן הופכות את ההדפסה מהזמנה רגילה למשהו שקשה להתעלם ממנו. מבחינת האורחים ובני הזוג, הזמנות לחתונה עם הדפסים ודוגמאות של טבעות אירוסין יוקרתיות זו בדיוק הדרך להתחיל את האירוע ברגל ימין.

טיפים להטבעה של טבעות אירוסין בהזמנה

כמובן שיש דרכים שונות לבצע עיצוב הזמנות לחתונה יחד עם הדפסים ודוגמאות של טבעות זהב צהוב או לבן. קודם כל, רצוי שההטבעה של טבעות האירוסין תהיה דומה לטבעות האמיתיות של החתן והכלה. בשביל לעשות את זה אפשר להגיע עם הטבעות לבית הדפוס ולהתייעץ עם המעצב הגרפי לגבי האלמנט הדומה ביותר. לשם השוואה, אופציה אחרת תהיה לבחור דוגמאות של תכשיטים יוקרתיים וטבעות מתוך קטלוג קיים ולדאוג שהן יהיו קרובות במראה ובצורה שלהן לטבעות של בני הזוג.

כמה עולות הזמנות לחתונה עם דוגמאות של טבעות?

שאלת מיליון הדולר מבחינת החתן והכלה היא האם הטבעה של טבעות אירוסין בהזמנה מייקרת אותה. כאן אין אפשרות לקבל תשובה חד משמעית, כי הרבה תלוי בבחירות של בני הזוג ובשאר הפרמטרים שמשפיעים על המחיר. בין היתר, העלות של הדפסה או עיצוב הזמנות לחתונה נקבעת לפי סוג ואיכות הנייר שבו משתמשים, מספר ההזמנות ולוח הזמנים.

סקיצה לפני הדפסת הזמנות לחתונה

השלב החשוב ביותר בתהליך עיצוב הזמנות לחתונה הוא מתן חוות דעת על סקיצה ראשונית. בני הזוג חייבים לראות את הסקיצות השונות לפני שהעיצוב יורד לדפוס, כמו גם להשוות בין הטבעות של טבעות אירוסין בשביל לוודא שהן מתאימות להם. לבסוף, כל שנותר הוא לבחור את הנייר שעליו מוסיפים דוגמאות של תכשיטים יוקרתיים ולדאוג שההזמנה תעוצב בזמן כדי להספיק לשלוח אותה לאורחים, לחברים ולבני המשפחה שכבר מתרגשים.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?