בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

הדפסה דיגיטלית ופרסום על מכונות אוטומטיות

הדפסה דיגיטלית ופרסום על מכונות אוטומטיות

יש לא מעט הזדמנויות הטמונות בהדפסה דיגיטלית וניתן לומר כי הם שינו את פני העולם ומאפשרים לכל עסק לקבל הדפסות ברורות ואיכותיות במחירים זולים יותר מכפי שהיו בעבר. מלבד זאת האיכות של הדפסה דיגיטלית אינה דומה לאף שיטה שהייתה, ולא בכדי בתי דפוס רבים עברו ממזמן לשיטת הדפסה דיגיטלית על ידי מכונות דפוס דיגיטליות איכותיות המאפשרות להם להביא תוצר איכותי ללקוח.

אחד מסוגי ההדפסות אותן מספקת המדפסת הדיגיטלית, היא – הדפסה על גבי מכונות אוטומטיות ומיתוגן ברמה גבהה ביותר, מה שתורם רבות לנוכחות של המכונה ולמיתוג של החברה המדפיסה את הדפס הלוגו שלה על גבי המכונות האוטומטיות.

מהן מכונות אוטומטיות?

מכונות אלה נקראות גם מכונות נוחות, הן מופעיות כמעט בכל מקום ציבורי ומאפשרות לנו לשלשל לתוכן כמה שקלים ולקבל משהו קטן לאכול, משהו לשתות, גלידות, ממתקים, חטיפים, כריכים עוגות ועוד מיני רבי. לרוב, את מכונות אלו מכול לראות בבתי חולים, בשדה התעופה, בבתי ספר, מוזיאונים ובכל מקום שיש בהם תנועה של אנשים שאולי ירצו לשתות משהו או לאכול משהו קטן כשהם ממתינים בתור.

אגב, כיום ניתן למצוא גם מכונת אוטומטיות מסוגים שונים המאפשרות רכישת סיגריות בקלות רבה על ידי שטרות או מטבעות, כך שניתן בקלות רבה לרכוש סיגריות או בכלל כל מה שאנו רוצים במכונות האוטומטיות וליהנות מהנוחות שהן מציעות עבורנו.

היתרונות של הדפסה דיגיטלית על גבי מכונות אוטומטיות:

נוכחות מרשימה למכונה

הדפסה דיגיטלית מגיעה במספר רב גוונם במושכים את העין ומאפשרת לעוברים ושים ללכוד את עיניהם ולשים לב למכונה ובכל לרכוש מוצרים שונים. כמו כן, הדפסה דיגיטלית היא באיכות כל כך גבוהה, שההדפסים יוצאים ברורים במיוחד ונראים היטב גם למרחקים.

מיתוג לחברות

ניתן להדפיס לוגי של חברה מסוימת הנותנת חסות למכונות השתייה כמו למשל הדפס של לוגו של חברת קוקה קולה, של פיוז טי ועוד מגוון חברות אחרות. ההדפס יוכל לשכנע את הלקוח לרכוש את השתייה של אותה חברה ואפילו לראות למרחוק את הלוגו וכך לדעת שיש מוכנות שתייה אוטומטית.

הדפסה איכותית לזמן ארוך

ההדפסה הדיגיטלית נעשית על גבי ממדבקות או נצרבות בחומרי פלסטיק שונים איכותיים במיוחד וגם עמידים לכל הפגעים האפשריים, כמו שריטות, פגיעות, לחות, פגעי מזג האוויר וכו'. דבר זה מאפשר את עמידות ההדפסה למשך שנים רבות.

לסיכום

נראה כי הדפסה דיגיטלית היא ללא ספק הדור הבא בתחום ההדפסות והיא המתאימה ביותר עבור הדפסה על מכונות אוטומטיות מסוגים שונים ומאפשרת חדות לצד מגוון רב של צבעים שיעטרו את המכונה ויאפשרו לכל דם לראות כי היא קיימת גם ממרחק רב. כמו כן, ניתן לשלב מאורחי ההדפס תאורה חזקה, מה שיאפשר למכונה לבלוט גם בחושך.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?