בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

איך לבחור הזמנות לבר מצווה

איך לבחור הזמנות לבר מצווה

בחירת הזמנות לאירוע בר המצווה נלקחת באופן פחות רציני מאשר במרבית האירועים כתוצאה מהחשיבות הפחותה של עיצוב ההזמנה בקרב כוכב השמחה. חשוב לציין כי מבחינת ארגון המסיבה והציפייה לקראתו, ההזמנה הינה חלק בלתי נפרד בחשיבותו. בשונה מאירועים אחרים, הזמנות לבר המצווה חייבות לענות על כמה כללים פרטניים אך גם להתאים לאירוע עצמו ולרוח האירוע כפי שנפרט בהמשך.

הזמנות לבר המצווה ניתן לבחור בכמה אפשרויות ואופציות שיכולות אפילו להקל על ארגון האירוע באופן בולט במיוחד אם עושים זאת בחכמה… הדרך ליצור אירוע שלם דרך הזמנות לבר המצווה עשויה להפתיע רבים מכם ולפשט את התהליך במידה ניכרת.

לחצו כאן למעבר אל קטלוג הזמנות לבר מצווה

טקסיות בר המצווה אל מול חגיגות אחרות

בשונה מבת המצווה טקסיות ההזמנה של בר המצווה תהיה מעט שונה. זו תהיה הזמנה קלאסית יותר ופחות מושקעת בתחום העיצוב ותהיה רשמית הרבה יותר. טקסיות בר המצווה תשפיע על עיצוב ההזמנה ומרבית הזמנות בר המצווה יעוצבו במראה מסורתי עם סממני הטקס והאירוע עצמו. ניתן לשלב את תמונת חוגג בר המצווה במסגרת עיצוב ההזמנה בגרפיקה מעניינת של הנער.

רבים בוחרים באופציות מרגשות ומעניינות כמו שילוב תמונת הנער במעמד העלייה לכותל והנחת התפילין – בחירה עיצובית אהובה במיוחד היא גרפיקה או תמונה של הנער במראה אתגרי כמו ישיבה על ג'יפ או אופנוע באות לידי ביטוי גם הן כבחירות נפוצות אל מול ההזמנות הקלאסיות.

מדוע חשוב להשקיע בעיצוב מינימליסטי?

שילוב פרטים רבים מידי במסגרת עיצוב ההזמנה עלולה להעמיס עליה ולהביא למראה מסורבל ואפילו מצועצע המראה האחרון שהגבר הצעיר שלנו ירצה לראות בהזמנה לאירוע. לכן, מרביתנו נעדיף לבחור הזמנות לבר מצווה במראה קלאסי וחלק ובשילוב כמה שפחות פרטים. בחירת הזמנה לבר המצווה דורשת התאמה לסגנון בעל השמחה. בנים בדרך כלל יתעסקו פחות בהזמנות לבר המצווה ויעדיפו עיצוב במראה קלאסי ופחות מקושקש.

בחירת הזמנות בר מצווה על פי סגנון האורחים

בחירת הזמנות דורשת התאמה גם לקהל האורחים. קיימים כמה סגנונות של אירועי בר מצווה: ההזמנה הקלאסית וההזמנה המודרנית יותר. במקרים של אירועים נפרדים הכוללים אירוע המיועד למשפחה ואירוע המיועד לחברים יתחלקו גם ההזמנות לשני סוגים. חלוקת הזמנות מסורתיות וקלאסיות לאירוע המשפחתי וחלוקת הזמנות בעלות אופי פאנק רוקיסטי יותר לחבר'ה מהכיתה או אפילו שימוש באפליקציות טלפונים בכדי לחסוך בשירותי דפוס ותיזוז מיותר – כאילו שחסרים סידורים גם בלעדיהן.

יצירת שני סוגי הזמנות, סוג אחד עבור האורחים ואחר עבור החברים והחברים לכיתה, יכולה להישמע ולהיראות מסורבלת. אבל הסדר והארגון שנוצר בעת הפרדת הכוחות הללו הופכות את האירוע למאורגן יותר ומסורבל הרבה פחות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?