בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

איך לבחור הזמנה לחתונה שתשקף את מקום האירוע?

איך לבחור הזמנה לחתונה שתשקף את מקום האירוע?

ההזמנה שתעצבו ליום החתונה שלכם משקפת אתכם אך גם את המקום בו תתחתנו. כיצד בוחרים הזמנה שתייצג את אופיו של האירוע ותיתן לאורחים רמיזה על שמחכה להם? בעזרת הדגשים הבאים.

להזמנה אותה תבחרו ליום החתונה שלכם ישנה חשיבות רבה ולו רק בגלל שבעזרתה אתם יוצרים את הקשר הראשון עם המוזמנים לחתונה שלכם. לכן על ההזמנה להיות תואמת לאופיו של האירוע, קל וחומר למקום בו תתחתנו. לשם המחשה: הזמנות לחתונה בשקל לא מתאימות לחתונה במקום יוקרתי. לכן, עליכם לשקול היטב באיזה הזמנות לבחור ליום החתונה שלכם. כך תעשו זאת.

גן אירועים מפואר שווה הזמנה מפוארת

עיצובו של גן האירועים בו תבחרו להתחתן משפיע במידה ניכרת על עיצובה של ההזמנה שלכם. כך למשל אם בחרתם להתחתן על חוף הים למשל, מוטב כי ההזמנה שלכם תתאים לאופיו של האירוח ותהיה כמה שיותר קלילה. לעומת זאת, לזוגות המתחתנים בגן אירועים בשרון אשר מאופיין עם פאר ויוקרה, כדאי להדפיס הזמנה יוקרתית ומעוצבת וכך לרמוז לאורחים מבעוד מועד לאן הם עתידים להגיע, איך יהיה עליהם להתלבש, כמה להשקיע במתנה וכדומה.

וינטג' או בוטיק – מהו סגנון החתונה שלכם?

פרמטר נוסף אשר משפיע על עיצוב ההזמנה יהיה אופייה של החתונה שלכם. ישנם סוגים שונים של חתונות החל בחתונות קלאסיות, דרך חתונות בסגנון וינטג' ועד לחתונות ממש יוקרתיות ועל הסגנון לבוא לידי ביטוי בעיצוב ההזמנה. כך למשל לזוגות המתחתנים בגן אירועים, אנו מציעים לשלב בין עיצובו של האולם לבין אופי האירוע כבר בשלב עיצוב ההזמנה ואף להתייעץ עם בית הדפוס כיצד לעשות זאת הכי טוב, בדרך שתייצג ותאפיין את האירוע ותרמוז על האווירה הצפויה.

הזמנה בעלת נופך אישי: למי זה מתאים?

ישנן הזמנות ולהן נופך יותר אישי כמו למשל עיצוב שאתם עיצבתם או שילוב של תמונה פרטית בעיצוב ההזמנה שלכם. הזמנות חתונה מסוג אלו מתאימות יותר לחתונות אשר נערכות באולם או גן אירועים אינטימי אשר יכול להכיל כמות קטנה יותר של מוזמנים. כמו כן במידה ובחרתם חתונת קונספט ייחודית תוכלו גם כן לבחור בהזמנות אשר משקפות את האירוע. כך למשל לאירוע אשר מבוסס על טהרת האוכל ובו יוגש תפריט משובח ניתן לעצב הזמנה בעלת מאפיינים קולינריים מובהקים, עבור אירוע בגן אירועים פסטורלי ומרשים אפשר לעצב הזמנה ולה מאפיינים "טבעיים" וכן הלאה.

לסיכום: בית הדפוס יכול לכוון אתכם

בחירת הזמנות לחתונה זו משימה חשובה ואין להקל בה ראש. לכן אם קיימת התלבטות או שאינכם יודעים כיצד לבחור הזמנה לחתונה שתשקף את המקום בו בחרתם להינשא, התייעצו עם בית הדפוס שיסייע לכם. אין ספק שקבלת הכוונה מבית דפוס מקצועי ומנוסה בתחום ועיון בקטלוג ההזמנות שלו תעזור לכם לעצב את ההזמנה המושלמת לאירוע שלכם וליצור בדיוק את הרושם הראשוני אותו ניסיתם להשיג.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?