בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

איך לבחור הדפסה על קנבס

איך לבחור הדפסה על קנבס

הדפסה ותמונות על קנבס הן בין האפשרויות הנבחרות היום בתחום עיצוב הבית ועיצוב הפנים בכלל. באופן כמעט גורף ניתן להבחין ביותר ויותר חלופות לתמונות העץ והפלסטיק ותמונות הנייר אליהן הורגלנו בעבר אל המעבר הסביבתי יותר והחי של הקנבס.

אחד היתרונות היותר משמעותיים של הקנבס הוא היכולת להביא את התמונה או את האילוסטרציה באופן תלת ממדי וחי אל תוך החדר בשונה מהתמונות השטוחות, בעיצוב ולעיתים מסגור נכון של הקנבס ניתן ליצור פלאים בכמה עשרות שקלים ואף ליצור אשליות ומשחקי אור בחדר מבלי להוציא מאות שקלים על מסגרות וחומרי גלם יקרי ערך.

לפניכם הסבר קצר על עיצוב בקנבס ואפשרויות שונות ויצירתיות לעיצוב הבית ועיצוב כל חלל פנים תוך בחירה נכונה של הדפסה על קנבס.

לחצו כאן למעבר לגלריית הדפסת תמונות על קנבס

מהי הדפסה על קנבס וכיצד היא תורמת לעיצוב הבית?

הדפסה על קנבס היא הדפסה על בד עמיד וחזק ביותר המאפשר הדפסה בשיטות שונות, בדרך כלל בשיטת לייזר או הזרקת צבע. הגימור בהדפסה זו יכול להיות חלק או מובלט ואחד היתרונות היותר גדולים של תמונות הקנבס הוא בהיותן מוחשיות וניתנות לנגיעה ותחושה חיה ונעימה יותר. הצבעים על הקנבס יהיו בדרך כלל חדים ופסטליים יותר ובכך יצרו מראה מציאותי ונוכח יותר בחדר, בעיקר כאשר מדובר על תמונות המציגות מראה של אלמנטים חיים (צומחים, אנושיים, טבעיים -כמו בעלי חיים למשל)

אחד האלמנטים הנוספים שראוי להדגיש הוא הרעיון של הרצון לגעת ולחוש כאשר איכות התמונה גבוהה במיוחד – אופציה קלה מאוד לביצוע בתמונות הקנבס- היכולת למשש מבלי ליצור כתמים וסימנים על הבד מהווה את האחד היתרונות היותר בולטים שלה גם בהיותה נעימה ובולטת לעין וגם כאלמנט הגנה מפני תביעות אצבע.

בחירת הדפסה על קנבס כתמונה משפחתית

תמונות משפחתיות במקומות לא מעטים הם החלק הארי של תמונות הבית. היכולת להביא את הנצחת הזיכרונות הכי יפים שלנו באופן מוחשי הוא אחד הנושאים היותר בולטים בתחום הדפסה על קנבס. הדפסת תמונות אנושיות על הקנבס יעניקו לנו מראה מציאות ואמיתי יותר ויעבירו את מראה התמונה באופן מוחשי יותר אל תוך החדר עצמו, הרבה יותר מאשר בתמונות הסטילס, גם אם אלה נתונות בתוך מסגרות איכות ממוסגרות, ידוע כי תמונות אנושיות יעטרו באופן איכותי ונעים יותר לעין באמצעות הקנבס.

בחירת הדפסה על פי איכות הבד וההדפסה

בעת בחירת הדפסת תמונות על קנבס חשוב ביותר להקפיד על איכות הבד ומקוריותו. קנבס איכותי ומקורי יעניק לכם את האלמנט החי ביותר והנעים ביות בחדר ויהיה עמיד בפני כתמים, שחיקה וטביעות אצבע לאורך שנים רבות. חשוב מאוד לאתר חברת שירות מקצועית ואף להעדיף ולבחור בשירותי בית דפוס מוכר. בתי דפוס מקצועיים יהיו אמינים יותר ויחזיקו בחומרים איכותיים יותר.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?