בלוג ומידע מקצועי

ברוכים הבאים לבלוג של בית דפוס רובין ר.י.ד בבלוג זה תזכו לקבל כתבות וסיקורים אודות השירותים והמוצרים שלנו. קריאה מהנה!

עיצוב והדפסת שמשוניות ממותגות לאירועים עסקיים

עיצוב והדפסת שמשוניות ממותגות לאירועים עסקיים

בעולם בו הכל מסתובב סביב פרסום ושיווק, גם במינוף העסק חייבים להיעזר בכל מה שקשור לפרסום ושיווק העסק. מסתמן שהיום הרבה חברות פועלות במרץ גדול תוך כדי חשיבה מחוץ לקופסא, כדי למצוא את השיווק והפרסום הנכון ביותר עבורה. רצוי לזכור כי לכל מוצר או שירות, יש דרכים רבות, טובות ואף יעילות לשיווק וזה כמובן משתנה על פי סוג המוצר. כשמדברים על פרסום על גבי שמשונית, מדובר למעשה בשיטה מאוד אטרקטיבית שהיא מוכרת וגם מתאימה למנעד רב מאוד של עסקים מכל תחום.

אז מה זה פרסום על גבי שמשונית?

שמשונית היא בד גדול שעשוי ממגוון של חומרים שונים שהם עמידים, את החומרים הללו תולים במקומות בולטים כדי שיחשפו ללקוחות מעוניינים, או בכדי שיהיה ניתן לאפשר לכל מיני בעלי עסקים להדפיס שלט גדול שמראה לאנשים לאן הם הלכו, כלומר שלט שעליו יהיה מודפס כל פרטי העסק. בעצם מדובר בשתי אפשרויות שהן טובות כדי לפרסם את העסק ובעלויות מפוחתות יחסית. את כל השלטים אפשר למצוא במגוון רחב של עיצובים מקוריים ובגודל משתנה, כך שהשלט יבלוט דיו גם אם הוא במרחק גדול.

הפקת אירועים עסקיים

כדי להחליט מהם המוצרים הכי מתאימים לאירוע שלכם רצוי להתייעץ עם חברה שהיא מקצועית בכל תחום הפקות הדפוס ורק לאחר שאתם החלטתם מה הנושא של האירוע וכיצד בנויה התכנייה שלו וגם מה התקציב המקסימלי שלו, תצליחו לעשות בו שימוש עבור הפקת האירוע של העסק.

אילו חומרי הדפסה יכולים להתאים לאירועים עסקיים?

הפקות דפוס לאירוע עסקי כולל שימוש בכל מיני חומרים כגון: ניירות, מדבקות למיניהן, בד קנבס, זכוכית, פי וי סי, קאפה, שקפים וגם שמשוניות ועוד. אפשר גם להדפיס ולבצע מיתוג על כובעים וחולצות, ועוד מגוון רחב של חומרים שניתן עליהם להפיק את הדפוס, זה תלוי בעיקר בתקציב שיש ובתוצאה שאליה שואפים.

כל חברה מקצועית שעוסקת בהפקות דפוס לאירוע של עסק תבחן תחילה את הצרכים של החברה או העסק שלכם ותמליץ על מוצרי הדפוס המתאימים לכם תוך כדי התחשבות גם תקציב שלכם, כדי להשיג תוצאות יעילות לאירוע שלכם.

פרסום על גבי הדפסת שמשוניות

את השמשוניות אפשר למצוא בהרבה מבתי דפוס המובילים בארץ, אלה מציעים מגוון של שיטות הדפסה באיכות טובה לצד נראות מעולה כשמדובר במרחקים ארוכים. כל בתי הדפוס מציעים מכשור חדש ודיגיטלי שמאפשר הדפסה על הרבה סוגים של בדים בכל מיני גדלים מיוחדים וגם זאת בשיטות של הדפסה ייחודיות שמתבצעות בעזרת מיטב המכשור הטכנולוגי המתקדם שקיים בימינו, בתחום ובעולם הדפוס. נציין עוד כי יש שיטות מגוונות של הדפסה, חלק יוצאות איכותיות וחלקן יוצאות פחות מוצלחות, לכן רצוי לדאוג שבית הדפוס שאותו בחרתם, יחזיק במכשור הכי מקדם והכי חדשני, כדי לקבל את התוצאה המושלמת וזו שלה אתם מצפים.

איך תבחרו בית דפוס מושלם להדפסה על שמשונית?

מה שעליכם לדעת דבר ראשון, זה שקיימת חשיבות גדולה לאיכות הבד שממנו שמשונית עשויה, רוב העונות היא הרי חשופה לאקלים ולפגעי מזג האוויר כמו שמש יוקדת, רוחות חזקות, סערות וגשמים, לכן חשוב לבחור בבד שהוא מאוד עמיד ויציב וכמו כן גם סוג ההדפסה צריכה להיות חזקה מול השמש, שמא לא תדהה בשמש. לכן כדאי לבחור בית דפוס מיומן ומקצועי שיש לו ותק בנושא והוא בעל ניסיון בהדפסות על גבי שמשונית במגוון תנאים ואילוצים.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

השאירו פרטים בטופס ונציגנו יצרו אתכם קשר

כן, אשמח!
לעזור לך?
אפשר לעזור לך?